ISBN:
978-3-7091-0095-0
,
978-3-99043-335-5
Language:
English
Pages:
256 S. :
,
Ill., graph. Darst. ;
,
24 cm.
Keywords:
Neue Medien.
;
Kreativität.
;
Medientheorie.
;
Medienpädagogik.
;
Aufsatzsammlung
;
Neue Medien
;
Kreativität
;
Medientheorie
;
Medienpädagogik
Abstract:
Literaturangaben
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=020606693&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=020606693&sequence=000002&line_number=0002&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA