ISBN:
9783668077577
Language:
English
Pages:
Online-Ressource
Edition:
1. Auflage
Parallel Title:
In Beziehung stehende Ressource
Parallel Title:
In Beziehung stehende Ressource
Parallel Title:
In Beziehung stehende Ressource
DDC:
650
Keywords:
(Produktform)Electronic book text
;
(BISAC Subject Heading)SOC002010
;
Global Marketing;Soziologie;Hofstede;Asian Culture;Cultural Identity;Concept of Face;Communication;Marketing;International Marketing
;
(VLB-WN)1752
Note:
Lizenzpflichtig. - Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten
URN:
urn:nbn:de:101:1-201604208547
URL:
http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:101:1-201604208547
URL:
http://d-nb.info/1097388387/34
URL:
http://www.grin.com/en/e-book/309498/influences-of-asian-cultural-identity-on-global-marketing-strategies