Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Washington, D.C : The World Bank
    Sprache: Englisch
    Seiten: 1 Online-Ressource
    Serie: Systems Approach for Better Education Results (SABER)
    Serie: World Bank E-Library Archive
    Kurzfassung: This report presents an analysis of how effectively current policies in Senegal engage the private sector in basic (primary and secondary) education. The analysis draws on the Engaging the Private Sector (EPS) Framework, a product of the World Bank's Systems Approach for Better Education Results (SABER). SABER collects and analyzes policy data on education systems around the world, using evidence based frameworks to highlight the policies and institutions that matter most for promoting learning for all children and youth. The rest of the report provides an overview of SABEREPS, followed by a description of the basic education system in Senegal with a focus on the private sector and government policies related to the private provision of education. The report then benchmarks Senegal's policy environment utilizing the SABER-EPP Framework, and offers policy options to enhance access and learning for all children in primary and secondary school
    URL: Volltext  (Deutschlandweit zugänglich)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie hier...