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    Buch
    Buch
    Lanham, Md. : Lexington Books
    ISBN: 9780739146217 , 9780739146231
    Sprache: Englisch
    Seiten: XI, 301 S.
    Paralleltitel: Erscheint auch als
    DDC: 306.4/83
    RVK:
    Schlagwort(e): Gesellschaft ; Sports spectators Psychology ; Sports Social aspects ; Sports spectators Social conditions ; SPORTS & RECREATION / Essays ; SOCIAL SCIENCE / General ; SOCIAL SCIENCE / Media Studies ; SOCIAL SCIENCE / Popular Culture ; SPORTS & RECREATION / Sociology of Sports ; Sportpsychologie ; Sportfan ; Sportsoziologie ; Massenmedien ; Aufsatzsammlung ; Aufsatzsammlung ; Sportfan ; Sportsoziologie ; Sportpsychologie ; Massenmedien
    Kurzfassung: "Identity and socialization among sports fans are burgeoning areas of study among a growing cadre of scholars in the social sciences and beyond. Sports Fans, Identity, and Socialization, edited by Adam C. Earnheardt, Paul Haridakis, and Barbara Hugenberg, is an eclectic collection of new studies from accomplished and emerging scholars in the fields of communication, business, geography, kinesiology, psychology, and more, who employ a wide range of methodologies including quantitative, qualitative, and critical analyses"-- Provided by publisher.
    Anmerkung: Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
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