ISBN:
978-3-86288-331-8
Sprache:
Englisch
Seiten:
IV, 410, XX S. :
,
graph. Darst. ;
,
24 cm.
Serie:
LINCOM studies in pragmatics 23
Serie:
LINCOM studies in pragmatics
Schlagwort(e):
Big Brother
;
Englisch.
;
Deutsch.
;
Polnisch.
;
Reality-TV.
;
Diskursanalyse.
;
Englisch
;
Deutsch
;
Polnisch
;
Reality-TV
;
Diskursanalyse
;
Big Brother
Anmerkung:
Literaturangaben
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025209806&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025209806&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA