ISBN:
978-3-531-14170-1
Sprache:
Deutsch
Seiten:
VIII, 444 S. :
,
Ill., graph. Darst.
Ausgabe:
1. Aufl.
DDC:
070
Schlagwort(e):
Massenmedien
;
Psychologie
;
Mass media and youth
;
Mass media Psychological aspects
;
Research Methodology
;
Jugendmedien.
;
Forschung.
;
Jugend.
;
Medien.
;
Forschungsmethode.
;
Einführung
;
Einführung
;
Einführung
;
Jugendmedien
;
Forschung
;
Jugend
;
Medien
;
Forschungsmethode
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=010663701&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=010663701&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA