Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    ISBN: 3-8252-5500-X , 978-3-8252-5500-8
    Language: German
    Pages: 623 Seiten : , Illustrationen, Diagramme ; , 21.5 cm x 15 cm.
    Edition: 2. vollständig überarbeitete Auflage
    Series Statement: utb 5081
    Series Statement: utb
    Uniform Title: Social media: a critical introduction
    Parallel Title: Erscheint auch als
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    Keywords: Social Media. ; Kritische Theorie. ; Big Data. ; Beteiligung. ; Kommunikation. ; Macht. ; Politische Ökonomie. ; Technologieunternehmen. ; 1600: Vertiefung (Master) ; 2240: Medien- und Kommunikationswissenschaft ; 2241: Kommunikationswissenschaft ; 2242: Medienanalyse ; 2246: Mediensystem/-struktur ; 2247: Medientheorie/-philosophie ; 2252: Medienpädagogik ; 2460: Soziologie ; Big Data ; China ; Datenschutz ; Demokratie ; Durkheim ; Facebook ; Fankultur ; Frankfurter Schule ; Google ; Googologie ; Habermas ; InformationszeitalterOccupy-Bewegung ; Jenkins ; Kritische politische Ökonomie ; Kultur ; Lehrbuch ; Marx ; Massenkommunikation ; Netzwerkgesellschaft ; Shaing Economy ; Snowden ; Twitter ; Tönnies ; Web ; Weber ; Weibo ; Wikipedia ; digitale Arbeit ; Aufsatzsammlung ; Lehrbuch ; Social Media ; Kritische Theorie ; Social Media ; Big Data ; Kritische Theorie ; Social Media ; Beteiligung ; Kommunikation ; Macht ; Politische Ökonomie ; Technologieunternehmen
    Note: Literaturverzeichnis Seite [571]-618
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. More information can be found here...