ISBN:
978-3-8329-5966-1
Language:
German
Pages:
105 S. :
,
Ill., graph. Darst.
Edition:
1. Aufl.
Series Statement:
Konzepte 10
Series Statement:
Konzepte
DDC:
300
Keywords:
Kommunikationswissenschaft.
;
Frame
;
Medienwirkungsforschung.
;
Massenmedien.
;
Kommunikationswissenschaft
;
Frame
;
Medienwirkungsforschung
;
Massenmedien
Note:
Literaturverz. S. 92 - 103
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025017277&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025017277&sequence=000004&line_number=0002&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA