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    ISBN: 9780230537996 , 9781349359554
    Sprache: Englisch
    Seiten: XII, 293 S.
    Ausgabe: 1. publ.
    DDC: 306.3
    RVK:
    Schlagwort(e): Dichter, Ernest ; Dichter, Ernest Influence ; Dichter, Ernest ; Geschichte 1945-1975 ; Psychologie ; Consumer behavior Psychological aspects ; Consumption (Economics) Psychological aspects ; Motivation research (Marketing) ; Werbewirkungsforschung ; Verbraucherverhalten ; Motivationspsychologie ; Großbritannien ; Deutschland ; Frankreich ; Österreich ; USA ; Aufsatzsammlung ; Konferenzschrift 2005 ; Aufsatzsammlung ; Konferenzschrift 2005 ; Aufsatzsammlung ; Konferenzschrift 2005 ; Dichter, Ernest 1907-1991 ; Motivationspsychologie ; Verbraucherverhalten ; Geschichte 1945-1975 ; USA ; Deutschland ; Frankreich ; Großbritannien ; Österreich ; Motivationspsychologie ; Verbraucherverhalten ; Geschichte 1945-1975 ; Dichter, Ernest 1907-1991 ; Motivationspsychologie ; Werbewirkungsforschung ; Verbraucherverhalten
    Anmerkung: "Contextualizing Ernest Dichter within modern consumer culture and the rise of psychological approaches to post-war consumption in Europe and the US, this book argues that 1950s motivation research gives a unique vantage point from which to address questions of the transatlantic transfer of the cultures and institutions of consumption and marketing"-- Provided by publisher.
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