ISBN:
0-415-96526-8
,
978-0-415-96526-2
Sprache:
Englisch
Seiten:
IX, 232 S. :
,
Ill.
Ausgabe:
1. publ.
Serie:
Routledge advances in geography 2
Serie:
Routledge advances in geography
DDC:
307.76
Schlagwort(e):
Geschichte
;
Urban geography
;
City and town life
;
Cosmopolitanism
;
Social change
;
Sociology, Urban
;
Stadt.
;
Multikulturelle Gesellschaft.
;
Sozialer Wandel.
;
Stadtgeografie.
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
;
Stadt
;
Multikulturelle Gesellschaft
;
Geschichte
;
Stadt
;
Sozialer Wandel
;
Geschichte
;
Stadtgeografie
Kurzfassung:
Cultural analysts, social scientists, and media scholars explore the ways in which cities generate competing visions of their use and their future, thereby branding their image for international consumption.
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=017083393&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=017083393&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=017083393&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA