ISBN:
978-3-17-019542-4
Language:
German
Pages:
283 S. :
,
Ill.
Edition:
1. Aufl.
Series Statement:
Medienpsychologie
DDC:
302.231
Keywords:
Gesellschaft
;
Psychologie
;
Avatars (Computer graphics) Design
;
Human-computer interaction
;
Intelligent agents (Computer software) Design
;
Virtual reality Psychological aspects
;
Virtual reality Social aspects
;
Virtuelle Realität.
;
Mensch-Maschine-Kommunikation.
;
Künstliches Leben.
;
Interaktion.
;
Psychologie.
;
Mensch-Maschine-Schnittstelle.
;
Virtuelle Realität
;
Mensch-Maschine-Kommunikation
;
Künstliches Leben
;
Interaktion
;
Psychologie
;
Virtuelle Realität
;
Mensch-Maschine-Schnittstelle
;
Künstliches Leben
;
Interaktion
;
Psychologie
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=016466425&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=016466425&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=016466425&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=016466425&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA