Overview
Grundlegende, bislang aber nicht hinreichend beantwortete Frage der Medienwirkungsforschung
Sowohl in ihrer Dimension als auch in ihrer Anlage der Studie einzigartig
Liefert praktische Vorschläge für den Umgang mit ethischen Herausforderungen verdeckter Forschung
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Table of contents (6 chapters)
Keywords
About this book
Authors and Affiliations
About the author
Bibliographic Information
Book Title: Medieninhalte im Gespräch
Book Subtitle: Eine Feldstudie
Authors: Nicole Podschuweit
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-34872-4
Publisher: Springer VS Wiesbaden
eBook Packages: Social Science and Law (German Language)
Copyright Information: Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert durch Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2021
Hardcover ISBN: 978-3-658-34871-7Published: 06 November 2021
eBook ISBN: 978-3-658-34872-4Published: 05 November 2021
Edition Number: 1
Number of Pages: XXIV, 516
Number of Illustrations: 43 b/w illustrations, 2 illustrations in colour
Topics: Media and Communication, Media Studies, Media Sociology