Overview
- Mittel von Versprachlichung im Deutschen und im Polnischen
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Table of contents (6 chapters)
Keywords
About this book
Reviews
"Die Arbeit beeindruckt durch die gründliche Einbeziehung des in Werbeanalysen oft vernachlässigten Werbeaspektes und durch die Fülle der sorgfältig dokumentierten sprachlichen Ausdrucksformen." Germanistik - Internationales Referatenorgan mit bibliographischen Hinweisen, 1/2-2011
About the author
Bibliographic Information
Book Title: Werbung und Werte
Book Subtitle: Mittel ihrer Versprachlichung im Deutschen und im Polnischen
Authors: Joanna Golonka
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-91223-3
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften Wiesbaden
eBook Packages: Humanities, Social Science (German Language)
Copyright Information: VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2009
Softcover ISBN: 978-3-531-16576-9Published: 17 February 2009
eBook ISBN: 978-3-531-91223-3Published: 14 April 2009
Edition Number: 1
Number of Pages: 456
Number of Illustrations: 2 b/w illustrations
Additional Information: Erscheint im Programm VS RESEARCH.
Topics: Communication Studies