Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Table of contents (8 chapters)
-
Hermeneutische Zugänge
Keywords
About this book
Authors and Affiliations
About the author
Philip Karsch ist wissenschaftlicher Mitarbeiter an der erziehungswissenschaftlichen Fakultät der Universität Bielefeld im Bereich der Medienpädagogik. Seine Arbeitsschwerpunkte liegen auf Social Media, Hate Speech, Verschwörungstheorien, Privatheit und digitalen Raumstrukturen.
Bibliographic Information
Book Title: Schule und digitale Kommunikationskultur
Book Subtitle: Antinomien des Lehrer*innenhandelns zwischen Privatheit und Professionalität
Authors: Philip Karsch
Series Title: Medienbildung und Gesellschaft
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-36865-4
Publisher: Springer VS Wiesbaden
eBook Packages: Education and Social Work (German Language)
Copyright Information: Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2022
Softcover ISBN: 978-3-658-36864-7Published: 29 March 2022
eBook ISBN: 978-3-658-36865-4Published: 28 March 2022
Series ISSN: 2512-112X
Series E-ISSN: 2512-1146
Edition Number: 1
Number of Pages: XLIII, 328
Number of Illustrations: 7 b/w illustrations
Topics: Education, general, Teaching and Teacher Education, Social Media