Overview
- Die Bedeutsamkeit von Reflexionskompetenz für einen demokratieförderlichen Naturwissenschaftsunterricht
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Table of contents (5 chapters)
Keywords
About this book
About the author
Bibliographic Information
Book Title: LehrerInnen als „Reflective Practitioner“
Book Subtitle: Reflexionskompetenz für einen demokratieförderlichen Naturwissenschaftsunterricht
Authors: Simone Abels
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-92735-0
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften Wiesbaden
eBook Packages: Humanities, Social Science (German Language)
Copyright Information: VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011
Softcover ISBN: 978-3-531-17921-6Published: 09 December 2010
eBook ISBN: 978-3-531-92735-0Published: 22 January 2011
Edition Number: 1
Number of Pages: 230
Number of Illustrations: 18 b/w illustrations
Topics: Education, general