Overview
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
Table of contents (10 chapters)
Keywords
About this book
Authors and Affiliations
About the author
Bibliographic Information
Book Title: Wahrnehmung und Nutzung informeller Kommunikation in Krisenzeiten
Book Subtitle: Eine Analyse von Mitarbeiterreaktionen in der Automobilbranche
Authors: Benedikt Gutheil
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-42364-3
Publisher: Springer VS Wiesbaden
eBook Packages: Social Science and Law (German Language)
Copyright Information: Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2023
Softcover ISBN: 978-3-658-42363-6Published: 30 July 2023
eBook ISBN: 978-3-658-42364-3Published: 29 July 2023
Edition Number: 1
Number of Pages: XIV, 273
Number of Illustrations: 20 b/w illustrations
Topics: Media and Communication, Industries, Automotive Industry, Risk Management, Risk Management