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Identity and digital communication; concepts, theories, practices

B3Kat (1/1)


Identity and digital communication

concepts, theories, practices
Verfasser: Cover, Rob GND link to dataset open/close  GND search link open/close  (DE-588)1257161946
978-1-00-083671-4; 978-1-003-29665-2
Schlagwörter: Internet GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Computerunterstützte Kommunikation GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Identität GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Online-Community GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

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  • Volltext Zugang für Benutzer von: Technische Universität München, Universitätsbibliothek

Fach:
  • Allgemeines
  • Soziologie


Letzte Änderung: 12.09.2023
Titel:Identity and digital communication
Untertitel:concepts, theories, practices
Von:Rob Cover
ISBN:978-1-00-083671-4
ISBN:978-1-003-29665-2
Preis/Einband:ebk
Erscheinungsort:London ; New York
Verlag:Routledge, Taylor&Francis Group
Erscheinungsjahr:2023
DOI:10.4324/9781003296652
Umfang:1 Online-Ressource (viii, 181 Seiten)
Abstract:This comprehensive text explores the relationship between identity, subjectivity and digital communication, providing a strong starting point for understanding how fast-changing communication technologies, platforms, applications and practices have an impact on how we perceive ourselves, others, relationships and bodies
Sprache:eng
RVK-Notation:AP 15950
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
_Verfasser/Institution:Cover, Rob
_Titel:Identity and Digital Communication
_Erscheinungsvermerk:Milton : Taylor&Francis Group,c2023
_Bemerkung:Druck-Ausgabe, Hardcover
_ISBN:978-1-032-28396-8
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
_Verfasser/Institution:Cover, Rob
_Titel:Identity and Digital Communication
_Erscheinungsvermerk:Milton : Taylor&Francis Group,c2023
_Bemerkung:Druck-Ausgabe, Paperback
_ISBN:978-1-032-28395-1
Thema (Schlagwort):Internet; Computerunterstützte Kommunikation; Identität; Online-Community

MARC-Felder:
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