SolrQueryCompletionProxy
QueryCompletionProxy
 
     
Zurück zur Trefferliste

Dance music spaces; clubs, clubbers, and DJs navigating authenticity, branding, and commercialism

B3Kat (1/1)


Dance music spaces

clubs, clubbers, and DJs navigating authenticity, branding, and commercialism
Verfasser: Hidalgo, Danielle Antoinette <1978-> GND link to dataset open/close  GND search link open/close  (DE-588)1255737018
978-1-7936-0754-6
Schlagwörter: Elektronische Musik GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Rave GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Authentizität GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Markenpolitik GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Kommerzialisierung GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

 Buch
SFX (Services, Fernleihe und weitere eXtras)

Bestand im BVB:
Bestand im KOBV:
Fach:
  • Musikwissenschaft


Letzte Änderung: 14.11.2023
Titel:Dance music spaces
Untertitel:clubs, clubbers, and DJs navigating authenticity, branding, and commercialism
Von:Danielle Antoinette Hidalgo
ISBN:978-1-7936-0754-6
Preis/Einband:hardback : £73.00
Erscheinungsort:Lanham ; Boulder ; New York ; London
Verlag:Lexington Books
Erscheinungsjahr:[2022]
Erscheinungsjahr:© 2022
Umfang:XIII, 183 Seiten
Details:Illustrationen
Serie/Reihe:Critical perspectives on music and society
Sprache:eng
RVK-Notation:LS 48655
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
_Bemerkung:Online-Ausgabe
_ISBN:978-1-7936-0755-3
Thema (Schlagwort):Elektronische Musik; Rave; Authentizität; Markenpolitik; Kommerzialisierung
Weitere Schlagwörter :Electronic music; Electronic musical instruments; Popular culture; MUSIC / Genres&Styles / Electronic; SOCIAL SCIENCE / Popular Culture; Electronic dance music - Social aspects; Rave culture; Authenticity Philosophy; Branding Marketing; Commercialism

MARC-Felder:
LEADER00000nam a2200000 c 4500
001BV047818055
003DE-604
00520231114
007t
008220207s2022       a|||  |||| 00||| eng d
020 |a 9781793607546 |c hardback : £73.00 |9 978-1-7936-0754-6 
035 |a (OCoLC)1310258514 
035 |a (DE-599)BVBBV047818055 
040 |a DE-604 |b ger |e rda 
0410 |a eng 
049 |a DE-29 |a DE-12 |a DE-11 
084 |a LS 48655 |0 (DE-625)110573: |2 rvk 
1001 |a Hidalgo, Danielle Antoinette |d 1978- |e Verfasser |0 (DE-588)1255737018 |4 aut 
24510|a Dance music spaces |b clubs, clubbers, and DJs navigating authenticity, branding, and commercialism |c Danielle Antoinette Hidalgo 
264 1|a Lanham ; Boulder ; New York ; London |b Lexington Books |c [2022] 
264 4|c © 2022 
300 |a XIII, 183 Seiten |b Illustrationen 
336 |b txt |2 rdacontent 
337 |b n |2 rdamedia 
338 |b nc |2 rdacarrier 
4900 |a Critical perspectives on music and society 
650 4|a Electronic music 
650 4|a Electronic musical instruments 
650 4|a Popular culture 
650 4|a MUSIC / Genres&Styles / Electronic 
650 4|a SOCIAL SCIENCE / Popular Culture 
650 4|a Electronic dance music - Social aspects 
650 4|a Rave culture 
650 4|a Authenticity Philosophy 
650 4|a Branding Marketing 
650 4|a Commercialism 
65007|a Elektronische Musik |0 (DE-588)4014355-7 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Markenpolitik |0 (DE-588)4144679-3 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Authentizität |0 (DE-588)4193985-2 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Rave |0 (DE-588)4563108-6 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Kommerzialisierung |0 (DE-588)4127776-4 |2 gnd |9 rswk-swf 
68900|a Elektronische Musik |0 (DE-588)4014355-7 |D s 
68901|a Rave |0 (DE-588)4563108-6 |D s 
68902|a Authentizität |0 (DE-588)4193985-2 |D s 
68903|a Markenpolitik |0 (DE-588)4144679-3 |D s 
68904|a Kommerzialisierung |0 (DE-588)4127776-4 |D s 
6890 |5 DE-604 
77608|i Erscheint auch als |n Online-Ausgabe |z 978-1-7936-0755-3 
9401 |q BSB_NED_20220427 
94211|c 781.5 |e 22/bsb |f 0905 
999 |a oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-033201417