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All media are social sociological perspectives on mass media

Regensburger Katalog (1/1)

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All media are social :  sociological perspectives on mass media

sociological perspectives on mass media

Person: Lindner, Andrew M.
Ort: New York ; London
Verlag: Routledge Taylor & Francis Group
Erscheinungsjahr: 2020
Umfang: xii, 193 Seiten
ISBN: 9780415749541 , 9780415749534
Schlagwort: Massenmedien ; Soziologie
Buch
 
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Person: Lindner, Andrew M.
Person: Barnard, Stephen R. Fragezeichen
Titel: All media are social
Untertitel: sociological perspectives on mass media
Von: Andrew M. Lindner and Stephen R. Barnard
Ort: New York ; London
Verlag: Routledge Taylor & Francis Group
Erscheinungsjahr: 2020
Umfang: xii, 193 Seiten
Umfang: Illustrationen, Diagramme
Reihe: Sociology re-wired
Sprache: Englisch
Abstract: All media are social -- Theorizing the media -- Who pays for it? -- In the hands of a few -- Big Brother knows you're watching -- The makers and the breakers -- Fear & loathing on cable news -- Doing gender and sexuality in media -- Unequal images in an unequal age -- Are we robots? -- Or are we rebels?
Andere Ausgabe : Erscheint auch als Online-Ausgabe, ISBN: 978-1-315-79605-5
ISBN: 9780415749541
ISBN: 9780415749534
Schlagwort: Massenmedien ; Soziologie
RVK-Notation: AP 13800
Inhaltsverzeichnis: http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=032125...
Permalink: https://www.regensburger-katalog.de/s/ubr/de/2/1035/BV046715461