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Blogging in Beirut an ethnography of a digital media practice

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Katalog der UB Würzburg (1/1)

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Blogging in Beirut : an ethnography of a digital media practice

Jurkiewicz, Sarah (2018-)
Bielefeld: transcript, [2018] - XVII, 353 Seiten
ISBN 9783837641424 , 978-3-8394-4142-8 , 9783839441428
Schlagwörter: Beirut / Weblog / Social Media / Soziale Identität / Öffentlichkeit / Feldforschung
Schlagwörter: Beirut / Blogger / Motivation / Selbstbild / Politische Kommunikation / Öffentlichkeit
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Buch

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Autor/Hrsg.:Jurkiewicz, Sarah (2018-)
Titel:Blogging in Beirut
Untertitel:an ethnography of a digital media practice
Verlagsort:Bielefeld
Verlag:transcript
Jahr:[2018]
Jahr:© 2018
Umfang:XVII, 353 Seiten
Details:Illustrationen
ISBN:9783837641424
ISBN:978-3-8394-4142-8
ISBN:9783839441428
Serie/Reihe:Culture and social practice
Fußnoten:Unlike previous media-analytic research, Sarah Jurkiewicz's anthropological study understands blogging as a social field and a domain of practice. This approach underlines the significance of blogging in practitioners' daily lives and for their self-understanding. In this context, the notion of publicness enables a consideration of publics not as static 'spheres' that actors merely enter, but as produced and constituted by social practices. The vibrant media landscape of Beirut serves as a selection of samples for an ethnographic exploration of blogging. Quelle: Klappentext.
Schlagwörter:Beirut / Weblog / Social Media / Soziale Identität / Öffentlichkeit / Feldforschung
Schlagwörter:Beirut / Blogger / Motivation / Selbstbild / Politische Kommunikation / Öffentlichkeit
Inhaltstyp:Hochschulschrift
RVK-Notation:MH 76150
RVK-Notation:AP 15965
RVK-Notation:AP 19693
RVK-Notation:LC 13350
RVK-Notation:MH 60086
Inhaltsverzeichnis:http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=03012153...
Inhaltsverzeichnis:http://www.transcript-verlag.de/978-3-8376-4142-4
OCLC-Nummer:1021221300
BVB-ID:BV044725362
UBW-ID:2977860