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˜Theœ sounds of capitalism; advertising, music, and the conquest of culture

B3Kat (1/1)


The sounds of capitalism

advertising, music, and the conquest of culture
Verfasser: Taylor, Timothy Dean
978-0-226-79115-9; 0-226-79115-7
Schlagwörter: USA GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Werbung GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Jingle GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Geschichte 1900-2000

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  • Inhaltsverzeichnis

Fach:
  • Ethnologie
  • Soziologie
  • Musikwissenschaft


Letzte Änderung: 19.09.2013
Titel:˜Theœ sounds of capitalism
Untertitel:advertising, music, and the conquest of culture
URL:http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=02523683...
Erläuterung :Inhaltsverzeichnis
Von:Timothy D. Taylor
LoC-Nummer:2011041483
ISBN:978-0-226-79115-9
Preis/Einband:cloth : alkaline paper
ISBN:0-226-79115-7
Preis/Einband:cloth : alkaline paper
Erscheinungsort:Chicago [u.a.]
Verlag:Univ. of Chicago Press
Erscheinungsjahr:2012
Umfang:XIX, 345 S.
Details:Ill., Notenbeisp.
Fußnote :Includes bibliographical references and index
Sprache:eng
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SsgN-Notation:9,2
Thema (Schlagwort):USA; Werbung; Jingle; Geschichte 1900-2000
Weitere Schlagwörter :Geschichte 1900-2000
Weitere Schlagwörter :Geschichte; Music in advertising; United States; Advertising; United States; History; 20th century; Mass media and music; United States
Weitere Schlagwörter :USA

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