SolrQueryCompletionProxy
QueryCompletionProxy
 
     
Zurück zur Trefferliste

No sense of place; the impact of electronic media on social behavior

B3Kat (1/1)


No sense of place

the impact of electronic media on social behavior
Verfasser: Meyrowitz, Joshua
0-19-503474-0
Schlagwörter 1: Massenmedien GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Sozialverhalten GND link to dataset open/close  GND search link open/close 
Schlagwörter 2: Information GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Gesellschaft GND link to dataset open/close  GND search link open/close 
Schlagwörter 3: Kommunikation GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Gesellschaft GND link to dataset open/close  GND search link open/close 
Schlagwörter 4: Massenmedien GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Gesellschaft GND link to dataset open/close  GND search link open/close 
Schlagwörter 5: Elektronische Medien GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Sozialverhalten GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

 Buch
SFX (Services, Fernleihe und weitere eXtras)

Bestand im BVB:
Bestand im KOBV:
Fach:
  • Allgemeines
  • Soziologie
  • Psychologie


Letzte Änderung: 24.03.2003
Titel:No sense of place
Untertitel:the impact of electronic media on social behavior
ISBN:0-19-503474-0
Erscheinungsort:New York u.a
Verlag:Oxford Univ. Press
Erscheinungsjahr:1985
Umfang:XV, 416 S.
Sprache:eng
LoC-Notation:HM258
RVK-Notation:AP 12800
RVK-Notation:CV 3500
RVK-Notation:MS 7850
Thema (Schlagwort):Massenmedien; Sozialverhalten; Information; Gesellschaft; Kommunikation; Gesellschaft; Massenmedien; Gesellschaft; Elektronische Medien; Sozialverhalten
Weitere Schlagwörter :Cambio social; Changement social; Communication - Aspect social; Communication - Aspect social - États-Unis; Comunicación - Aspectos sociales; Comunicación - Aspectos sociales - EE.UU; Comunicación de masas - Aspectos sociales - EE.UU; Médias - Aspect social; Médias - Aspect social - États-Unis; Gesellschaft; Massenmedien; Communication; Social aspects; Communication; Social aspects; United States; Mass media; Social aspects; Mass media; Social aspects; United States; Social change
Weitere Schlagwörter :EE.UU - Condiciones sociales; États-Unis - Conditions sociales; USA; United States; Social conditions

MARC-Felder:
LEADER00000nam a2200000 c 4500
001BV000299728
003DE-604
00520030324
007t
008870612s1985             |||| 00||| eng d
020 |a 0195034740 |9 0-19-503474-0 
035 |a (OCoLC)10483271 
035 |a (DE-599)BVBBV000299728 
040 |a DE-604 |b ger |e rakddb 
0410 |a eng 
049 |a DE-12 |a DE-19 |a DE-384 |a DE-M347 |a DE-473 |a DE-739 |a DE-355 |a DE-N2 |a DE-188 
050 0|a HM258 
0820 |a 302.2/34 |2 19 
084 |a AP 12800 |0 (DE-625)6869: |2 rvk 
084 |a CV 3500 |0 (DE-625)19155: |2 rvk 
084 |a MS 7850 |0 (DE-625)123798: |2 rvk 
1001 |a Meyrowitz, Joshua |e Verfasser |4 aut 
24510|a No sense of place |b the impact of electronic media on social behavior 
264 1|a New York u.a |b Oxford Univ. Press |c 1985 
300 |a XV, 416 S. 
336 |b txt |2 rdacontent 
337 |b n |2 rdamedia 
338 |b nc |2 rdacarrier 
650 4|a Cambio social 
650 7|a Changement (Sociologie) |2 ram 
650 4|a Changement social 
650 4|a Communication - Aspect social 
650 7|a Communication - Aspect social - Etats-Unis |2 ram 
650 4|a Communication - Aspect social - États-Unis 
650 7|a Communication - Aspect social |2 ram 
650 4|a Comunicación - Aspectos sociales 
650 4|a Comunicación - Aspectos sociales - EE.UU 
650 4|a Comunicación de masas - Aspectos sociales - EE.UU 
650 7|a Informatiemaatschappij |2 gtt 
650 7|a Massacommunicatie |2 gtt 
650 4|a Médias - Aspect social 
650 7|a Médias - Aspect social - Etats-Unis |2 ram 
650 4|a Médias - Aspect social - États-Unis 
650 7|a Médias - Aspect social |2 ram 
650 7|a Sociale aspecten |2 gtt 
650 4|a Gesellschaft 
650 4|a Massenmedien 
650 4|a Communication |x Social aspects 
650 4|a Communication |x Social aspects |z United States 
650 4|a Mass media |x Social aspects 
650 4|a Mass media |x Social aspects |z United States 
650 4|a Social change 
65007|a Elektronische Medien |0 (DE-588)4151918-8 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Sozialverhalten |0 (DE-588)4055903-8 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Massenmedien |0 (DE-588)4037877-9 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Gesellschaft |0 (DE-588)4020588-5 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Information |0 (DE-588)4026899-8 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Kommunikation |0 (DE-588)4031883-7 |2 gnd |9 rswk-swf 
651 4|a EE.UU - Condiciones sociales 
651 4|a États-Unis - Conditions sociales 
651 4|a USA 
651 4|a United States |x Social conditions 
68900|a Massenmedien |0 (DE-588)4037877-9 |D s 
68901|a Sozialverhalten |0 (DE-588)4055903-8 |D s 
6890 |5 DE-604 
68910|a Information |0 (DE-588)4026899-8 |D s 
68911|a Gesellschaft |0 (DE-588)4020588-5 |D s 
6891 |5 DE-604 
68920|a Kommunikation |0 (DE-588)4031883-7 |D s 
68921|a Gesellschaft |0 (DE-588)4020588-5 |D s 
6892 |5 DE-604 
68930|a Massenmedien |0 (DE-588)4037877-9 |D s 
68931|a Gesellschaft |0 (DE-588)4020588-5 |D s 
6893 |5 DE-604 
68940|a Elektronische Medien |0 (DE-588)4151918-8 |D s 
68941|a Sozialverhalten |0 (DE-588)4055903-8 |D s 
6894 |5 DE-604 
999 |a oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-000182795