Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 749305614
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
VerfasserIn: 
Sonst. Personen: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Dordrecht : Springer, 2003
Umfang: 
Online-Ressource (IX, 277 p) : digital
Schriftenreihe: 
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9789048163274
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9781402013928
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9789401710732
ISBN: 
978-94-017-1072-5
Weitere Ausgaben: 978-90-481-6327-4 (Druckausgabe)
Identifier: 
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: LB1024.2-1050.75 ; LB1705-2286
Dewey Dezimal-Klassifikation: 370.711;
Book Industry Communication: JNMT
bisacsh: EDU046000
Inhalt: 
Change is an ongoing aspect of education and educators are always seeking alternative and effective approaches to it. The approaches, in the context of mathematics teacher education, discussed in this book are based on joint work between the individuals involved in the process. However, the factors that influence success within co-operative or collaborative change processes have not been the focus of scientific investigation. This book systematically investigates collaborative endeavours in a number of different domains of teacher education. The fifteen chapters in the four main sections of the book explore and reflect on a variety of issues related to collaborative mathematics teacher education practice and research - such as classroom coaching, mentoring or co-learning agreements - highlighting the evolution and implications of collaborative enterprises in different cultural settings. The resultant accounts should appeal to educational researchers, research students and practitioners around the world
 
Gesamttitel: 
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Keine Weitergabe an Dritte. Kein systematisches Downloaden durch Robots.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1