Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 749301155
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
VerfasserIn: 
Sonst. Personen: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Dordrecht : Springer, 1999
Umfang: 
Online-Ressource (XVII, 289 p) : digital
Schriftenreihe: 
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9789048152780
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9780792358558
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9789401591829
ISBN: 
978-94-015-9181-2
Weitere Ausgaben: 978-90-481-5278-0 (Druckausgabe)
Identifier: 
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: L1-991
Dewey Dezimal-Klassifikation: 370;
Book Industry Communication: JN
bisacsh: EDU000000
Inhalt: 
The fourth volume in the series, Educational Innovation in Economics and Business, brings together sixteen articles to reflect the way in which educational thinking in higher education has undergone a rapid change. The book is divided into four sections. The first section `Learning Objectives and Programme Structures' addresses the theme of the book. It examines how to ensure that the objectives and structures employed are appropriate in the modern environment. The second section `The Structure of the Learning Environment' is a continuation of the first section but focuses on how the learning environment is designed to facilitate the student's learning. The third section `Information Technology in the Learning Environment' contains two articles examining the use of Information Technology as a learning tool. The final section `Evaluating Student Skills' deals with the important issue of developing the student's skills and how they can be evaluated. This volume addresses issues faced by teachers in higher and further education, but also those involved in programmes of study for continuing professional development
 
Gesamttitel: 
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Keine Weitergabe an Dritte. Kein systematisches Downloaden durch Robots.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1