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K10plusPPN: 
1846628687     Zitierlink
Titel: 
Fashion-Ology : Fashion Studies in the Postmodern Digital Era
Autorin/Autor: 
Kawamura, Yuniya [Verfasserin/Verfasser]
Ausgabe: 
3rd ed.
Erschienen: 
London : Bloomsbury Publishing Plc, 2023 [©2023]
Umfang: 
1 online resource (197 pages)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Description based on publisher supplied metadata and other sources.
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-350-33188-4
978-1-350-33186-0 (ISBN der Printausgabe)


Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Cover -- Half Title -- Series -- Title -- Copyright -- Dedication -- Contents -- Tables -- Preface -- 1 Introduction -- 2 Sociological Discourse and Empirical Studies of Fashion -- 3 Fashion as an Institutionalized System: From Paris to the Mediatized World -- 4 Designers and Consumers: The Personification of Fashion -- 5 The Production, Gatekeeping, and Diffusion of Fashion -- 6 The Diversification and Changing Landscapes of the Fashion Systems -- 7 Ecological and Social Sustainability in Fashion -- Conclusion -- Appendix:Practical Guide to Sociological Research in Fashion and Dress -- Notes -- References -- Index.
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