bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern/
Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 184291460X
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
184291460X     Zitierlink
Titel: 
Autorin/Autor: 
Jalalian Daghigh, Ali [Verfasserin/Verfasser]
Beteiligt: 
Mohd Jan, Jariah [Mitwirkende/Mitwirkender] ; Kaur, Sheena [Mitwirkende/Mitwirkender]
Erschienen: 
Cham : Springer International Publishing AG, 2022 [©2022]
Umfang: 
1 online resource (226 pages)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Description based on publisher supplied metadata and other sources.
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-3-030-92353-2
978-3-030-92352-5 (ISBN der Printausgabe)


Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Intro -- Series Editor Foreword -- Language Policy Book Series: Our Aims and Approach -- Contents -- List of Figures -- List of Tables -- Chapter 1: The Global South: A Platform for the Adoption of Neoliberalised English -- Introduction -- The Global South -- Neoliberalism -- Neoliberalism and the English Language in the Global South -- The Impact of Neoliberalised English -- Structure of the Book -- References -- Part I: Neoliberalism and English Language Teaching Policies -- Chapter 2: The Neoliberal Blow to English Language Teaching: Deconstructing the Teacher Academy Program in Chile -- Introduction -- Neoliberal Education in Chile -- Neoliberalism and ELT -- ELT in Chile -- The Teacher Academy Program -- Sen's Capability Approach Framework -- Method -- Data Collection -- Data Analysis -- Findings -- Private Capabilities Versus Public In-capabilities -- Private Capabilities -- Public In-capabilities -- Problematic Functionings -- Decontextualized Functionings -- Unearthed Functionings -- Discussion -- Conclusion -- References -- Chapter 3: Neoliberalism Shaping English Language Teaching in Bangladesh: A Critical Examination -- Introduction -- Neoliberalism and English Language Teaching -- The Study: Data and Methodology -- English as Human Capital: Commodification of English in Policy -- Skillisation of ELT and CLT for Human Capital Development -- Neoliberalisation of the ELT Field in Bangladesh -- Conclusion -- References -- Chapter 4: English Medium Education in India: The Neoliberal Legacy and Challenges to Multilingual Language Policy Implementation -- Introduction -- English in Neoliberal India: The Zone of Parochial Development -- English in the Development of the Neoliberal Rhetoric -- Policy Provisions and English Medium Education -- Language-in-Education Policy: Gaps and Overlaps -- The Three Language Formula and Language Hierarchies.
large
 Zum Volltext 

1 von 1
      
1 von 1