bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1823859534
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
1823859534     Zitierlink
Titel: 
Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, 12th International Conference / edited by Marco Temperini, Vittorio Scarano, Ivana Marenzi, Milos Kravcik, Elvira Popescu, Rosa Lanzilotti, Rosella Gennari, Fernando De La Prieta, Tania Di Mascio, Pierpaolo Vittorini
Beteiligt: 
Temperini, Marco [Herausgeberin/-geber] ; Scarano, Vittorio [Herausgeberin/-geber] ; Marenzi, Ivana [Herausgeberin/-geber] ; Kravcik, Milos [Herausgeberin/-geber] ; Popescu, Elvira [Herausgeberin/-geber] ; Lanzilotti, Rosa [Herausgeberin/-geber] ; Gennari, Rosella [Herausgeberin/-geber] ; De La Prieta, Fernando [Herausgeberin/-geber] ; Di Mascio, Tania [Herausgeberin/-geber] ; Vittorini, Pierpaolo [Herausgeberin/-geber]
Ausgabe: 
1st ed. 2023.
Erschienen: 
Cham : Springer International Publishing [2023.] ; Cham : Imprint: Springer [2023.], 2023
Umfang: 
1 Online-Ressource(XIV, 198 p. 45 illus., 29 illus. in color.)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-3-031-20617-7
978-3-031-20616-0 (ISBN der Printausgabe); 978-3-031-20618-4 (ISBN der Printausgabe)


Link zum Volltext: 
Digital Object Identifier (DOI): 10.1007/978-3-031-20617-7


Sachgebiete: 
bicssc: UYQ ; bisacsh: TEC009000
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Blended Learning in the Foundational Design Studio -- Supporting the Semi-Automatic Feedback Provisioning on Programming Assignments -- A Case Study on Students' Opinions about Adaptive and Classical Tests -- A New Metric to help Teachers Unveil Meaningful Learning in Concept Maps -- Mini-games to motivate and engage users in learning recycling rules -- Effects of VR on Learning Experience and Success -- Educational Code-Review Tool: A First Glimpse -- Automatic Educational Concept Extraction Using NLP -- Design and Computational Thinking with IoTgo: What Teachers Think -- Serious Games for Autism based on Immersive Virtual Reality: a Lens on Methodological and Technological Challenges.

The 12th International Conference in Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning was hosted by the University of L'Aquila and was held in L'Aquila (Italy) from July 13 to 15, 2022. The conference has established itself as a consolidated fertile forum where scholars and professionals from the international community, with a broad range of expertise in the TEL field, share results and compare experiences Technologies in TEL are capable of delivering smart, personalized, tailored, and motivating learning solutions. Methods are coming from different fields, such as education, psychology, medicine, computer science, and from diverse communities, where collaboration and co-working are used.
large
 Zum Volltext 
1 von 1
      
1 von 1