Einschränkung Ihrer Suchanfrage auf den Bestand einer Bibliothek
Festlegung des Sortierkriteriums der Treffermenge
Die unscharfe Suche berücksichtigt auch Schreibfehler oder -varianten bei Ihrer Suche!
* Suchen (und) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen findet Titel, die alle Suchbegriffe enthalten. * Suchen (oder) = ein Suchauftrag mit 2 oder mehr Suchbegriffen zeigt alle Titel, die mindestens einen der Suchbegriffe enthalten * Mit Index blättern erhalten Sie eine alphabetisch sortierte Liste aller Begriffe, die wie Ihr Suchbegriff beginnen. * Nach einem Suchauftrag können Sie die Ergebnisse auch erweitern, eingrenzen oder neu sortieren.
zur Hilfe zum gewählten Suchschlüssel, bitte klicken
Cover -- Table of Contents -- Acknowledgements -- Introduction -- Post-Screen Media: Meshing the Chain Mail -- Eroding Boundaries in the Contemporary Mediascape -- Why Boundaries Matter -- Chapter Outlines -- The Post-what? -- 1. Screen Boundaries as Movement -- Re-placing the Screen: Play and Display, Appearance and Dis-appearance -- Screen Boundaries: Physical and Virtual, and of the Movement Betwixt -- Metaphors for the Screen -- Crossing Screen Boundaries: Love, Pleasure, Information, Transformation -- Interactivity and the Moveable Window -- Screen Boundaries Across Dimensions -- 2. Leaking at the Edges -- Protections and Partitions -- Rupturing Screen Boundaries -- Interplay between Fictional and Factual Threat -- Leaking at the Edges: The Merging of the Amalgamated Real -- Virtual Co-location in Real-time… and in the Era of Covid-19 -- The Screen Boundary Against the Algorithm -- Screen Boundaries in Flux -- 3. Virtual Reality: Confinement and Engulfment -- Replacement and Re-placement -- "Multitudes of Amys" -- On Immersion (Briefly) -- The Affective Surround: The Two Vectors of Immersion -- The Post-Screen Through VR (1): Confinement and Engulfment -- The Post-Screen Through VR (2): Replacement and Re-placement -- The Danger Paradox -- VR as Immersion: Travel, Escape, Fulfilment -- VR as Inversion: Witness, Empathy, Subjectivity -- Defeated by the Ghosts -- 4. Holograms/Holographic Projections : Ghosts Amongst the Living -- Ghosts of the Living -- How We See Ghosts, or, In Love with the Post-Screen -- Ghosts in the Media: Re-inventing the Afterlife -- The Post-Screen Through Holograms/Holographic Projections -- Holographic Projections (1): Ghosts Amongst the Living - Limbo Between Deadness and Aliveness -- Holographic Projections (2): Ghosts of the Living - Vivification of the Virtual Real.
The Post-Screen Through Virtual Reality, Holograms and Light Projections : Where Screen Boundaries Lie / Ng, Jenna. Amsterdam : Amsterdam University Press, 2021