bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern/
Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1776559681
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Bücher, Karten, Noten
 
K10plusPPN: 
1776559681     Zitierlink
Titel: 
Digital literacies / Mark Pegrum, Nicky Hockly and Gavin Dudeney
Autorin/Autor: 
Pegrum, Mark, 1969- [Verfasserin/Verfasser] info info
Beteiligt: 
Hockly, Nicky [Verfasserin/Verfasser] info info ; Dudeney, Gavin, 1964- [Verfasserin/Verfasser] info info
Ausgabe: 
Second edition
Erschienen: 
New York, NY : Routledge, [2022]
Umfang: 
xv, 323 Seiten : Illustrationen
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
2203
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Pegrum, Mark, 1969- : Digital literacies. - New York, NY : Routledge, 2022 (Online-Ausgabe)
Erscheint auch als: Digital literacies / Pegrum, Mark (Online-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-032-20161-0 (hardback); 978-1-032-20163-4 (paperback)
978-1-003-26254-1 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
EAN: 
9781032201610
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1310782080     see Worldcat


RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Schlagwortfolge: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
"Dramatic shifts in our communication landscape have made digital spaces central to language learners' social, educational, and professional lives. This book integrates theory and practice to situate digital literacies for English language teaching in a clear and novel theoretical framework, provide educators with a deep understanding of these skills, and offer them with the methodological and applied tools like practical activities for integrating these skills into classroom practice. This unique resource benefits current and aspiring language teachers, teacher trainers, and researchers in language classroom teaching, digital literacies research, and beyond. This new edition presents the authors' revised original theoretical framework and is updated throughout to reflect developments in digital technology, literacy standards, the research literature, and socio-political life in our multimodal, multisensory, multilingual, superdiverse world, with a particular emphasis on studies that are relevant to teachers and teacher trainers at all levels, in this rapidly evolving area"--


Mehr zum Titel: 

1 von 1
      
1 von 1