bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern/
Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1763727718
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Online Ressourcen (ohne online verfügbare<BR> Zeitschriften und Aufsätze)
 
K10plusPPN: 
1763727718     Zitierlink
Titel: 
The increasing viability of good news / Stuart Soroka, Yanna Krupnikov
Autorin/Autor: 
Soroka, Stuart N., 1970- [Verfasserin/Verfasser] info info
Beteiligt: 
Krupnikov, Yanna, ca. 20./21. Jh. [Verfasserin/Verfasser] info info
Erschienen: 
Cambridge : Cambridge University Press, 2021
Umfang: 
1 Online-Resource (55 Seiten) : digital, PDF file(s).
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Title from publisher's bibliographic system (viewed on 21 Jun 2021)
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-108-98237-5 (ebook); 978-1-108-98708-0 (paperback)
978-1-108-98708-0 (ISBN der Printausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1261406874     see Worldcat


Link zum Volltext: 
Digital Object Identifier (DOI): 10.1017/9781108982375


RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
In spite of what appears to be the increasingly negative tone of media coverage, this Element suggests that the prevalence of positive news is likely to increase, for three reasons: (1) valence-based asymmetries vary over time, (2) valence-based asymmetries vary across individuals, and (3) technology facilitates diverse news platforms catering to diverse preferences. Each of these claims is examined in detail here, based on analyses of prior and/or novel data on media content, psychophysiological responses, and survey-based experiments. Results are considered as they relate to our understanding of media gatekeeping, political communication, and political psychology, and also as actionable findings for producers of media content, communications platforms, and media consumers.
 Zum Volltext 

1 von 1
      
1 von 1