bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern/
Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1737292955
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Bücher, Karten, Noten
 
K10plusPPN: 
1737292955     Zitierlink
Titel: 
Media production : a practical guide to radio, TV and film / Amanda Willett
Autorin/Autor: 
Willett, Amanda [Verfasserin/Verfasser]
Ausgabe: 
Second edition
Erschienen: 
London ; New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, 2021
Umfang: 
xiii, 269 Seiten : Illustrationen
Sprache(n): 
Englisch
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
2104
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Willett, Amanda : Media production. - Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2021 (Online-Ausgabe)
ISBN: 
978-0-367-20957-5 (hardback); 978-0-367-22638-1 (paperback)
978-0-429-27611-8 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
LoC-Nr.: 
2020046511
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1226478870     see Worldcat


Art und Inhalt: 
RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Schlagwortfolge: 
*Film info ; Medienherstellung info ; Einführung     see Zum Register
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
"Fully revised and updated, this second edition of Media Production provides a comprehensive introductory guide to radio, television, and film production techniques. Using a step by step structure that takes students through the production process from conception to delivery, this book explores initial brainstorming through to planning, research, recording, and editing. Operational procedures are set out in detail, taking into account the context in which students work and the type of equipment available to them. Clear instructional photographs are provided to illustrate key teaching points. Written by an experienced BBC producer and director, this textbook is ideal for FE Media students as well as those just starting out in the industry. Updated online resources include templates, notes, and exercises to help students prepare for their own productions, as well as a glossary of key terms and helpful weblinks"--


Mehr zum Titel: 

1 von 1
      
1 von 1