bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern/
Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1696795893
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Bücher, Karten, Noten
 
K10plusPPN: 
1696795893     Zitierlink
Titel: 
Learning to make a difference : value creation in social learning spaces / Etienne Wenger-Trayner, University of Brighton, Beverly Wenger-Trayner, Independent researcher and consultant
Autorin/Autor: 
Wenger-Trayner, Étienne, 1952- [Verfasserin/Verfasser] info info
Beteiligt: 
Wenger-Trayner, Beverly, 1959- [Verfasserin/Verfasser] info info
Erschienen: 
Cambridge ; New York, NY : Cambridge University Press, [2020] [© 2020]
Umfang: 
ix, 279 Seiten
Sprache(n): 
Englisch
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
2007
Bibliogr. Zusammenhang: 
ISBN: 
978-1-108-49716-9 (hardback); 978-1-108-73953-5 (paperback)
978-1-108-67743-1 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
LoC-Nr.: 
2020006253
EAN: 
9781108739535
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1195901783     see Worldcat


RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Schlagwortfolge: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
"In this first volume of our series, we lay a foundation to restate our social learning theory in terms of Learning to make a difference. To this end, we focus on a very specific dimension of the theory: social learning as a form of engagement with others. The notion of mutual engagement, central to social learning, has been part of the theory from the start, but it has been left undertheorized: the processes by which it becomes social learning have not be specified with enough rigor. This book addresses this weakness by developing a more detailed, operationalized view of the nature of mutual engagement in social learning. To this end, we introduce three new conceptual perspectives:"--


Mehr zum Titel: 

1 von 1
      
1 von 1