Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 1677918179
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
Person/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Paris : OECD, 2019
Umfang: 
1 Online-Ressource (circa 80 Seiten) : Illustrationen
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Zusammenfassung in französischer Sprache
Identifier: 
Schlagwörter: 
Art/Inhalt: 
Amtsdruckschrift / Government document
Inhalt: 
Looking at secondary schools, this paper analyses work-based learning (WBL) as an element of both general education and vocational programmes. The workplace is a powerful learning environment where technical skills can be learnt from expert practitioners using real-life equipment, while also acquiring key soft skills such as teamwork and communication. WBL offers students the opportunity to transition from school to work, while for employers it offers a means of recruitment. However, it can be challenging to engage employers. Quality requires good WBL design and supporting mechanisms. The length and sequencing of WBL are important. The equity risks of WBL also need to be managed. The paper considers different policy messages for schools and jurisdictions.
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
zugehörige Publikationen  
1 von 1