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K10plusPPN: 
1676440062     Zitierlink
Titel: 
All media are social : sociological perspectives on mass media / Andrew M. Lindner and Stephen R. Barnard
Autorin/Autor: 
Lindner, Andrew M. [Verfasserin/Verfasser]
Beteiligt: 
Barnard, Stephen R. [Verfasserin/Verfasser] info info
Erschienen: 
New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020
Umfang: 
xii,193 Seiten : Illustrationen, Diagramme
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Literaturverzeichnis: Seite 178-184
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Lindner, Andrew M : All media are social. - New York, NY : Routledge, 2020 (Online-Ausgabe)
ISBN: 
978-0-415-74953-4 (hardback); 978-0-415-74954-1 (paperback)
978-1-315-79605-5 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
LoC-Nr.: 
2019039646
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1164612884     see Worldcat


RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Schlagwortfolge: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
All media are social -- Theorizing the media -- Who pays for it? -- In the hands of a few -- Big Brother knows you're watching -- The makers and the breakers -- Fear & loathing on cable news -- Doing gender and sexuality in media -- Unequal images in an unequal age -- Are we robots? -- Or are we rebels?

"All Media Are Social offers an introduction to the wide-ranging field of media sociology. Covering political economy, media representation, and media effects, Lindner and Barnard synthesize empirical findings, while explaining with examples and clear prose"--


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