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K10plusPPN: 
165512241X     Zitierlink
SWB-ID: 
493091130                        
Titel: 
Language in the media : representations, identities, ideologies / edited by Sally Johnson and Astrid Ensslin
Beteiligt: 
Erschienen: 
London ; New York : Continuum, 2010
Umfang: 
Online Ressource (xi, 314 pages) : illustrations.
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes bibliographical references (pages 281-303) and index. - Print version record
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Language in the media. - London ; New York : Continuum, ©2007 (Druck-Ausgabe)
ISBN: 
978-1-4411-9548-7 ; 1-4411-9548-3 ; 1-283-12315-0 ; 978-1-283-12315-0
1-283-12315-0 (ISBN der Printausgabe); 978-1-283-12315-0 (ISBN der Printausgabe); 978-1-4411-5125-4 (ISBN der Printausgabe); 1-4411-5125-7 (ISBN der Printausgabe); 9786613123152 (ISBN der Printausgabe); 6613123153 (ISBN der Printausgabe); 978-0-8264-9548-8 (ISBN der Printausgabe); 0-8264-9548-6 (ISBN der Printausgabe); 978-0-8264-9549-5 (ISBN der Printausgabe); 0-8264-9549-4 (ISBN der Printausgabe); 978-1-350-06336-5 (ISBN der Printausgabe); 978-0-8264-9548-8 (ISBN der Printausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 738478517 (aus SWB)     see Worldcat


Sekundärausgabe
Erschienen: 
[S.l.] : HathiTrust Digital Library
Link zum Volltext: 


Sachgebiete: 
bisacsh: SOC052000 ; bicssc: CFB ; bisacsh: SOC 052000
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
This book examines the ways in which the media represents language-related issues, but also how the media's use of language is central to the construction of what people think language is, could or ought to be like. The chapters examine issues of identity, gender, youth, citizenship, politics and ideology across a range of media, including television, radio, newspapers, magazines and the internet. The result is a multilingual survey of the construction of language in and by the media that will be essential reading for students and researchers of sociolinguistics or language and communication
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