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K10plusPPN: 
1654751510     Zitierlink
SWB-ID: 
455225737                        
Titel: 
Consumption, Media and the Global South : Aspiration Contested / by Mehita Iqani
Autorin/Autor: 
Erschienen: 
London : Palgrave Macmillan, 2016
Umfang: 
Online-Ressource (256 p, online resource)
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Bibliogr. Zusammenhang: 
Druckausg.
ISBN: 
978-1-137-39013-4
978-1-349-55701-1 (ISBN der Printausgabe); 978-1-137-39012-7 (ISBN der Printausgabe)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 985463616 (aus SWB)     see Worldcat


Link zum Volltext: 
Digital Object Identifier (DOI): 10.1057/9781137390134


Sachgebiete: 
bicssc: KN ; bisacsh: BUS070000 ; bicssc: JFC ; bisacsh: SOC000000
Schlagwortfolge: 
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.
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