bszlogo
Deutsch Englisch Französisch Spanisch
SWB
sortiert nach
nur Zeitschriften/Serien/Datenbanken nur Online-Ressourcen OpenAccess
  Unscharfe Suche
Suchgeschichte Kurzliste Vollanzeige Besitznachweis(e)

Recherche beenden

  

Ergebnisanalyse

  

Speichern / Druckansicht

  

Druckvorschau

  
1 von 1
      
1 von 1
      
* Ihre Aktion:   suchen [und] (PICA Prod.-Nr. [PPN]) 1641209607
 Felder   ISBD   MARC21 (FL_924)   Citavi, Referencemanager (RIS)   Endnote Tagged Format   BibTex-Format   RDF-Format 
Bücher, Karten, Noten
 
K10plusPPN: 
1641209607     Zitierlink
SWB-ID: 
510150683                        
Titel: 
Fandom in the classroom practice : a teaching guide / edited by Katherine Anderson Howell
Beteiligt: 
Howell, Katherine Anderson, 1981- [Herausgeberin/-geber] info info
Erschienen: 
Iowa City : University of Iowa Press, [2018] [© 2018]
Umfang: 
viii, 168 Seiten : Illustrationen
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als: Fandom as classroom practice (Online-Ausgabe)
Online version: Fandom in the classroom practice. - Iowa City : University of Iowa Press, [2018]
ISBN: 
978-1-60938-567-5 (pbk.)
978-1-60938-568-2 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 1050687582     see Worldcat
OCoLC: 1050687582 (aus SWB)     see Worldcat


RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Fachinformationsdienst(e): FID-AAC-DE-7
Sonstige Schlagwörter: 
Inhaltliche
Zusammenfassung: 
Invitation : remix pedagogy in the fandom classroom / Katherine Anderson Howell -- Adaptation as analysis : creative work in an English classroom / Anna Smol -- Becoming a subcreator : response to "Studies in Medievalism: Tolkien and Myth-making" / Rebecca Power -- Researching the Shawshank Trail : fan pilgrimage and service learning / Maura Grady, Richard J. "Robby" Roberson, Jr., and Erika Gallion -- Reblog, like, and freewrite : online blogging spaces in the composition classroom / Leslie Leonard & Lee Hibbard -- Using Tumblr in the classroom : reflection on EH101S / Lingzi Yuan and Yixian Yang -- Fan activities in online university education / Mattias Aronsson, Anneli Fjordevik and Hiroko Inose -- Teaching deconstruction using fan vids / Shannon K. Farley -- Reacting to (re)edits : a student's experience with vids / John Sanders -- "You do realize the Lion King is set in Africa right?" : utilizing fan studies to teach race/racism in the university classroom / Rukmini Pande -- Waves of fandom in the fan studies classroom / Paul Booth -- Creation and analysis : response to "fandom and active audiences" / Ashlyn Keefe -- Appendix I: Interview with Priyadharshini Seetharaman -- Appendix II: Syllabi: Grady and Roberson, and Booth -- Appendix III: Assignments: Smol and Aronsson, Fjordevik, and Inose


Mehr zum Titel: 
 
1 von 1
      
1 von 1