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K10plusPPN: 
1617838403     Zitierlink
SWB-ID: 
453485111                        
Titel: 
Strategic communication, social media and democracy : the challenge of the digital naturals / edited by W. Timothy Coombs, Jesper Falkheimer, Mats Heide and Philip Young
Beteiligt: 
Coombs, W. Timothy, 1960- [Herausgeberin/-geber] info info ; Falkheimer, Jesper [Herausgeberin/-geber] ; Heide, Mats [Herausgeberin/-geber] info info ; Young, Philip [Herausgeberin/-geber]
Erschienen: 
London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2016
Umfang: 
XIX, 185 Seiten
Sprache(n): 
Englisch
Schriftenreihe: 
Angaben zum Inhalt: 
AcknowledgmentPreface ; Meet the digital naturals / by Philip Young and Marja Åkerström
Exploring the language of social media in the discourse of public relations / by Philip Young, Timothy Coombs and Sherry Holladay
What do digital naturals demand from democracy? / by Marja Åkerström and Philip Young
Digital media and new terrorism / by Jesper Falkheimer
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
ISBN: 
978-1-138-84116-1 (hbk)
978-1-315-73241-1 (ISBN der parallelen Ausgabe im Fernzugriff)
EAN: 
9781138841161
Norm-Nr.: 
819483176
Sonstige Nummern: 
OCoLC: 935815750     see Worldcat
OCoLC: 934164089 (aus SWB)     see Worldcat


Art und Inhalt: 
RVK-Notation: 
Sachgebiete: 
Schlagwortfolge: 
Sonstige Schlagwörter: 


Mehr zum Titel: 
 

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