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Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
Sonst. Personen: 
Körperschaft/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Cheltenham, Glos, U.K ; Northampton, Mass : Edward Elgar, 2009
Umfang: 
1 Online-Ressource (xxi, 593 p) : ill
Art des Inhalts: 
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
Bibliogr. Zusammenhang: 
ISBN: 
978-1-84844-744-8 : e-book
Weitere Ausgaben: 9781849804417 (pbk.) (andere physische Form), 1-84720-240-3 (andere physische Form), 9781847202406 (hardback) (andere physische Form)
Identifier: 
Schlagwörter: 
Sachgebiete: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: HF5416.5
Dewey Dezimal-Klassifikation: 658.816;
Inhalt: 
Pricing is an essential aspect of the marketing mix for brands and products. Further, pricing research in marketing is interdisciplinary, utilizing economic and psychological concepts with special emphasis on measurement and estimation. This unique Handbook provides current knowledge of pricing in a single, authoritative volume and brings together new cutting-edge research by established marketing scholars on a range of topics in the area
pt. I. Introduction/foundations -- pt. II. Pricing decisions and marketing mix -- pt. III. Special topics
Mehr zum Titel: 
Nationallizenzen
 
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