Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 1008648086
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
Person/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Santa Monica, CA : Rand, 2002
Umfang: 
1 Online-Ressource (xxi, 168 Seiten)
Anmerkung: 
Literaturverzeichnis: Seite 149-168
Bibliogr. Zusammenhang: 
ISBN: 
0-8330-3161-9
Weitere Ausgaben: 0-8330-3161-9 (Druckausgabe)
Schlagwörter: 
Sachgebiete: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: LB3051
Dewey Dezimal-Klassifikation: 371.26/4;
bisacsh: EDU034000
bisacsh: EDU030000
bisacsh: EDU 030000
bisacsh: EDU 011000
bisacsh: STU 027000
bisacsh: SOC047000
Inhalt: 
Test-based accountability systems that attach high stakes to standardized test results in the form of rewards and sanctions have raised a number of issues for those responsible for educational assessment and accountability. Do these high-stakes tests measure student achievement accurately? How can policymakers and educators attach the right consequences to the results of these tests? What kinds of educational tradeoffs do these testing policies introduce? This book was written in response to school policymaking's growing emphasis on high-stakes testing. It addresses several key areas, including how the tests are used within these systems, how to evaluate the technical quality and trustworthiness of the tests, how test-based accountability affects the practices of teachers and schools, and what effect political considerations have on the policy debate. The authors also provide some recommendations for developing more-effective test-based accountability systems
Mehr zum Titel: 
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1