Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 087118564
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
Sonst. Personen: 
Körperschaft/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
London ; Sterling, VA : Kogan Page, 2005
Umfang: 
viii, 167 p : ill ; 24 cm
Art des Inhalts: 
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes index
Electronic reproduction, Boulder, Colo : NetLibrary, 2005
Bibliogr. Zusammenhang: 
Print version: From idea to profit
ISBN: 
1-4237-1603-5 electronic bk.
978-1-280-22259-7
1-280-22259-X
978-1-4237-1603-7 : electronic bk.
Weitere Ausgaben: 1-280-22259-X (Druckausgabe), 0-7494-4219-0 (Druckausgabe) pbk., 978-1-280-22259-7 (Druckausgabe)
Mehr zum Titel: 
Breakthroughs in valueMarket-led innovation -- Outsmarting the competition -- Designing better customer experiences -- Value propositions -- Pricing : the bigger picture -- Intellectual property -- Raising funds -- Creative culture -- Creative skills -- Products to fit customers -- Inspirational leadership -- Teaming and networking -- Space for innovation -- Accelerated solutions -- Fast-tracking the commercialization of intellectual property -- Technology transfer -- R & D tax credits -- Markets planning -- Market research -- Brand-based innovation -- Creating difference, provoking reaction -- Product launches -- Direct marketing goes interactive -- Multiple channels -- Appendix : living innovation feedback form.
Schlagwörter: 
Sachgebiete: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: HF5415.153
Dewey Dezimal-Klassifikation: 658.8;
bisacsh: BUS043000
bisacsh: BUS078000
Book Industry Communication: KMP
Inhalt: 
The literature of innovation is full of calls to become more creative and inspiring: but it has less to say on the reality of turning theory into practice and ideas into profit. Real breakthroughs depend on finding profitable applications for new ideas. The beneficiaries of countless innovations are often not the original inventors, but those who are better able to exploit potential. This book is designed to help innovators capture the full value of their creativity. It combines the experience of innovative companies with the expertise of academics and advisors, bringing together the best of current thinking and practice in innovation, strategy, marketing, design, intellectual property and finance
Breakthroughs in value -- Market-led innovation -- Outsmarting the competition -- Designing better customer experiences -- Value propositions -- Pricing : the bigger picture -- Intellectual property -- Raising funds -- Creative culture -- Creative skills -- Products to fit customers -- Inspirational leadership -- Teaming and networking -- Space for innovation -- Accelerated solutions -- Fast-tracking the commercialization of intellectual property -- Technology transfer -- R & D tax credits -- Markets planning -- Market research -- Brand-based innovation -- Creating difference, provoking reaction -- Product launches -- Direct marketing goes interactive -- Multiple channels -- Appendix : living innovation feedback form
 
Veröffentlichungsangabe: 
Boulder, Colo : NetLibrary, 2005
Hersteller: 
Boulder, Colo : NetLibrary
Gesamttitel: 
Umfang: 
Online-Ressource
Mehr zum Titel: 
Rechteinformation:
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1