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Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
VerfasserIn: 
Körperschaft/en: 
Ausgabe: 
2nd ed
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Mahwah, N.J : Lawrence Erlbaum Associates, c2005
Umfang: 
xvii, 382 pages : Illustrationen ; 24 cm
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes bibliographical references (p. 352-360) and index
Electronic reproduction, Boulder, Colo : NetLibrary, 2004
Bibliogr. Zusammenhang: 
Available in another form: ISBN a
ISBN: 
1-4106-1146-9 electronic bk.
978-1-4106-1146-8 electronic bk.
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: HM1221
Dewey Dezimal-Klassifikation: 659.2;
bisacsh: BUS052000
Inhalt: 
Introduction; Step 1 Analyzing the Situation; Step 2 Analyzing the Organization; Step 3 Analyzing the Publics; Step 4 Establishing Goals and Objectives; Step 5 Formulating Action and Response Strategies; Step 6 Using Effective Communication; Step 7 Choosing Communication Tactics; Step 8 Implementing the Strategic Plan; Step 9 Evaluating the Strategic Plan; Appendix A: Applied Research Techniques; Appendix B: Ethical Standards; Appendix C: Sample Campaigns; Glossary; Citations and Recommended Readings; Index
Offers a new way of understanding public relations and other types of strategic communication. As an in-depth approach to public relations planning, it presents a step-by-step unfolding of the planning process most often used in public relations practice
 
Veröffentlichungsangabe: 
Boulder, Colo : NetLibrary, 2004
Hersteller: 
Boulder, Colo : NetLibrary
Gesamttitel: 
Umfang: 
Online-Ressource
Rechteinformation:
Nationallizenzen
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
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