Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 1066609519
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
VerfasserIn: 
Ausgabe: 
1. ed
Sprache/n: 
Spanisch
Veröffentlichungsangabe: 
México, D.F : Colegio de México, Centro de Estudios Históricos, 1993
Umfang: 
1 Online-Ressource (228 pages)
Anmerkung: 
Includes bibliographical references (pages 211-217) and index
Use copy Restrictions unspecified star MiAaHDL
Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002
Bibliogr. Zusammenhang: 
ISBN: 
978-968-12-0395-5 electronic bk.
968-12-0395-X electronic bk.
968-12-0395-X : electronic bk.
978-968-12-0395-5 : electronic bk.
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: F1435.3.P7
Dewey Dezimal-Klassifikation: 972/.65;
bisacsh: POL 000000
bisacsh: HIS 025000
Inhalt: 
"Impressive, revised doctoral dissertation that explores the impact of the Spanish presence on indigenous Yucatecan political and territorial institutions. Revisits known primary source material but with new questions and interpretations, and with the intention of defining more precisely the batab, batabil, halach uinic, tzucub, and cuchcabal. Tracks their evolution into colonial entities, such as caciques, pueblos, cacicazgos, and provinces through a critical period of change"--Handbook of Latin American Studies, v. 58
 
Veröffentlichungsangabe: 
[S.l.] : HathiTrust Digital Library, 2011
Hersteller: 
[S.l.] : HathiTrust Digital Library
Anmerkung: 
Electronic reproduction
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1