Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 1008660817
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
Person/en: 
Körperschaft/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Santa Monica, CA : RAND, 2013
Umfang: 
1 Online-Ressource (12 pages)
Anmerkung: 
"RAND Corporation
Includes bibliographical references
Title from title screen (viewed on October 18, 2013)
ISBN: 
978-0-8330-8217-6 : electronic bk.
0-8330-8217-5 : electronic bk.
ISRN: 
RAND/RR-419-RC
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: LB2806
Dewey Dezimal-Klassifikation: 371.2;
bisacsh: EDU034000
bisacsh: EDU029050
bisacsh: EDU011000
Inhalt: 
Principals can influence student achievement in a number of ways--monitoring instruction; evaluating teachers; hiring, developing, and retaining school staff; maintaining student discipline; managing the school budget; establishing a school culture; and engaging with the community. While principals' skills in these areas are important, skills alone are not enough to ensure that they will be effective school leaders. This is because school and district contexts--which include school and district characteristics, practices, and policies--set the stage for principals' performance and strongly influence their effectiveness. In this report, RAND researchers provide guidance to state and district decisionmakers and others who manage school systems, focusing on four areas that research has identified as particularly influential in supporting principal effectiveness: placement in the school, evaluation, autonomy, and resources. We highlight how actions in these areas can create conditions in the school and district that foster principal success
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1