Deutsch Englisch

Home

Neuerwerbungen

Speichern

Abmelden

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  suchen [und] ([ALL] Alle Wörter) 1008653152
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
VerfasserIn: 
Sonst. Personen: 
Körperschaft/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Santa Monica, CA : RAND, 2009
Umfang: 
1 Online-Ressource (1online resource (xiii, 108 pages)))
Reportnummer: 
TR-663-CAE
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
"Prepared for the Council for Aid to Education
"Rand Health
Includes bibliographical references (pages 105-108)
Bibliogr. Zusammenhang: 
Print version: Collegiate Learning Assessment. - Santa Monica, CA : RAND, 2009
ISBN: 
978-0-8330-4747-2 electronic bk.
0-8330-4897-X : electronic bk.
0-8330-4747-7
978-0-8330-4897-4 : electronic bk.
Weitere Ausgaben: 0-8330-4747-7 (Druckausgabe)
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: LB2367.27
Dewey Dezimal-Klassifikation: 378.1/66;
bisacsh: EDU 015000
bisacsh: EDU034000
Inhalt: 
"This report describes the application of a technique for setting standards on the Collegiate Learning Assessment (CLA), a measure of critical thinking value-added at higher education institutions. The goal of the report is to illustrate how institutions can set their own standards on the CLA using a method that is appropriate for the unique characteristics of the CLA."--Provided by publisher
"This report describes the application of a technique for setting standards on the Collegiate Learning Assessment (CLA), a measure of critical thinking value-added at higher education institutions. The goal of the report is to illustrate how institutions can set their own standards on the CLA using a method that is appropriate for the unique characteristics of the CLA."--Provided by publisher
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1