SolrQueryCompletionProxy
QueryCompletionProxy
 
     
Zurück zur Trefferliste

Reducing cyberbullying in schools; international evidence-based best practices

B3Kat (1/1)


Reducing cyberbullying in schools

international evidence-based best practices
Sonstige: Campbell, Marilyn
Verfasser: Bauman, Sheri GND link to dataset open/close  GND search link open/close  (DE-588)1060013525
978-0-12-811424-7
Schlagwörter: Schule GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Cyber-Mobbing GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

 Computerdatei
SFX (Services, Fernleihe und weitere eXtras)

Bestand im BVB:
Bestand im KOBV:
Volltext-Links:
  • Volltext Zugang für Benutzer von: Hochschulbibliothek Amberg
  • Volltext Zugang für Benutzer von: Hochschulbibliothek Landshut
  • Volltext Zugang für Benutzer von: Universitätsbibliothek der Freien Universität Berlin
  • Volltext
  • Volltext
  • Volltext

Fach:
  • Allgemeines
  • Pädagogik
  • Soziologie
  • Psychologie


Letzte Änderung: 28.04.2023
Titel:Reducing cyberbullying in schools
Untertitel:international evidence-based best practices
URL:https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230
URL Erlt Interna:Verlag
URL Erlt Info:URL des Erstveröffentlichers
Erläuterung :Volltext
URL:http://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230
URL Erlt Interna:Verlag
URL Erlt Info:URL des Erstveröffentlichers
Erläuterung :Volltext
URL:http://library.smu.ca:2048/login?url=https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230
URL Erlt Interna:Verlag
URL Erlt Info:URL des Erstveröffentlichers
Erläuterung :Volltext
Von:edited by Marilyn Campbell, Sheri Bauman
ISBN:978-0-12-811424-7
Preis/Einband:Online
Erscheinungsort:London
Verlag:Academic Press, an imprint of Elsevier
Erscheinungsjahr:[2018]
Erscheinungsjahr:© 2018
DOI:10.1016/C2016-0-01087-2
Umfang:1 Online-Ressource (xxiii, 290 Seiten)
Details:Illustrationen, Diagramme
Abstract:Reducing Cyberbullying in Schools: International Evidence-Based Best Practices provides an accessible blend of academic rigor and practical application for mental health professionals, school administrators and educators, giving them a vital tool in stemming the problem of cyberbullying in school settings. It features a variety of international, evidence-based programs that can be practically implemented into any school setting. In addition, the book looks at a broad array of strategies, such as what can be learned from traditional bullying programs, technological solutions, policy and legal solutions, and more
Sprache:eng
RVK-Notation:AP 15978
RVK-Notation:CV 3600
RVK-Notation:DW 4400
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
_Bemerkung:Druck-Ausgabe
_ISBN:978-0-1281-1423-0
_ID der anderen Ausgabe:(DE-604)BV044713932
Angaben zum Inhalt/Datenträger :Aufsatzsammlung
Thema (Schlagwort):Schule; Cyber-Mobbing
Weitere Schlagwörter :Cyberbullying; Prevention; Bullying in schools; Prevention

MARC-Felder:
LEADER00000nmm a22000001c 4500
001BV045382627
003DE-604
00520230428
007cr|uuu---uuuuu
008181228s2018       |||| o||u| ||||||eng d
015 |a GBB7K5570 |2 dnb 
020 |a 9780128114247 |c Online |9 978-0-12-811424-7 
0247 |a 10.1016/C2016-0-01087-2 |2 doi 
035 |a (ZDB-33-ESD)on1006380908 
035 |a (ZDB-33-EBS)on1006380908 
035 |a (OCoLC)1006380908 
035 |a (DE-599)BVBBV045382627 
040 |a DE-604 |b ger |e rda 
0410 |a eng 
049 |a DE-1046 |a DE-188 
0820 |a 302.34/3 |2 23 
084 |a AP 15978 |0 (DE-625)6970: |2 rvk 
084 |a CV 3600 |0 (DE-625)19156: |2 rvk 
084 |a DW 4400 |0 (DE-625)20291:761 |2 rvk 
24510|a Reducing cyberbullying in schools |b international evidence-based best practices |c edited by Marilyn Campbell, Sheri Bauman 
264 1|a London |b Academic Press, an imprint of Elsevier |c [2018] 
264 4|c © 2018 
300 |a 1 Online-Ressource (xxiii, 290 Seiten) |b Illustrationen, Diagramme 
336 |b txt |2 rdacontent 
337 |b c |2 rdamedia 
338 |b cr |2 rdacarrier 
520 |a Reducing Cyberbullying in Schools: International Evidence-Based Best Practices provides an accessible blend of academic rigor and practical application for mental health professionals, school administrators and educators, giving them a vital tool in stemming the problem of cyberbullying in school settings. It features a variety of international, evidence-based programs that can be practically implemented into any school setting. In addition, the book looks at a broad array of strategies, such as what can be learned from traditional bullying programs, technological solutions, policy and legal solutions, and more 
650 7|a PSYCHOLOGY / Social Psychology |2 bisacsh 
650 7|a Bullying in schools / Prevention |2 fast 
650 4|a Cyberbullying |x Prevention 
650 4|a Bullying in schools |x Prevention 
65007|a Cyber-Mobbing |0 (DE-588)7614486-0 |2 gnd |9 rswk-swf 
65007|a Schule |0 (DE-588)4053474-1 |2 gnd |9 rswk-swf 
655 7|0 (DE-588)4143413-4 |a Aufsatzsammlung |2 gnd-content 
68900|a Schule |0 (DE-588)4053474-1 |D s 
68901|a Cyber-Mobbing |0 (DE-588)7614486-0 |D s 
6890 |5 DE-604 
7001 |a Campbell, Marilyn |e Sonstige |4 oth 
7001 |a Bauman, Sheri |0 (DE-588)1060013525 |4 aut 
77608|i Erscheint auch als |n Druck-Ausgabe |z 978-0-1281-1423-0 |w (DE-604)BV044713932 
85640|u https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230 |x Verlag |z URL des Erstveröffentlichers |3 Volltext 
85640|u http://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230 |x Verlag |z URL des Erstveröffentlichers |3 Volltext 
85640|u http://library.smu.ca:2048/login?url=https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230 |x Verlag |z URL des Erstveröffentlichers |3 Volltext 
912 |a ZDB-33-ESD |a ZDB-33-EBS 
9401 |n cgwrk-korr 
966e |u https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230 |l DE-1046 |p ZDB-33-ESD |q FAW_PDA_ESD |x Verlag |3 Volltext 
966e |u https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230 |l DE-860 |p ZDB-33-ESD |q FLA_PDA_ESD |x Verlag |3 Volltext 
966e |u https://www.sciencedirect.com/science/book/9780128114230 |l DE-188 |p ZDB-33-ESD |q ZDB-33-ESD 2021 |x Verlag |3 Volltext 
999 |a oai:aleph.bib-bvb.de:BVB01-030768960