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Why study the media?

B3Kat (1/1)


Why study the media?

Verfasser: Silverstone, Roger <1945-2006> GND link to dataset open/close  GND search link open/close  (DE-588)133008681
978-1-4462-1946-1
Schlagwörter 1: Neue Medien GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Kunst GND link to dataset open/close  GND search link open/close 
Schlagwörter 2: Massenmedien GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

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  • Volltext

Fach:
  • Allgemeines
  • Soziologie


Letzte Änderung: 24.07.2018
Titel:Why study the media?
URL:http://sk.sagepub.com/books/why-study-the-media
URL Erlt Interna:Verlag
URL Erlt Info:URL des Erstveröffentlichers
Erläuterung :Volltext
Von:Roger Silverstone
ISBN:978-1-4462-1946-1
Preis/Einband:Online
Erscheinungsort:London
Verlag:SAGE
Erscheinungsjahr:1999
Umfang:x, 165 p.
Fußnote :Written as a manifesto, Why Study the Media? argues for the importance of the media in culture and society, and the consequent necessity of taking the media seriously as an object of enlightened but rigorous investigation
Fußnote :Includes bibliographical references and index
Sprache:eng
RVK-Notation:AP 14000
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
_Bemerkung:Druckausgabe
_ISBN:978-0-7619-6454-4
Thema (Schlagwort):Neue Medien; Kunst; Massenmedien
Weitere Schlagwörter :Massenmedien; Mass media; Mass media; Study and teaching

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