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Flavor of the month; why smart people fall for fads

B3Kat (1/1)


Flavor of the month

why smart people fall for fads
Verfasser: Best, Joel
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 Computerdatei
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Fach:
  • Soziologie


Letzte Änderung: 26.11.2015
Titel:Flavor of the month
Untertitel:why smart people fall for fads
URL:http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=146986
URL Erlt Interna:Aggregator
Erläuterung :Volltext
Von:Joel Best
ISBN:0-520-24626-8
ISBN:0-520-93235-8
Preis/Einband:electronic bk.
ISBN:1-282-35891-X
ISBN:1-4237-4552-3
Preis/Einband:electronic bk.
ISBN:1-59875-926-4
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ISBN:978-0-520-93235-7
Preis/Einband:electronic bk.
ISBN:978-1-282-35891-1
ISBN:978-1-4237-4552-5
Preis/Einband:electronic bk.
ISBN:978-1-59875-926-6
Preis/Einband:electronic bk.
Erscheinungsort:Berkeley
Verlag:University of California Press
Erscheinungsjahr:©2006
Umfang:1 Online-Ressource (xi, 201 pages)
Fußnote :Includes bibliographical references and index
Fußnote :The illusion of diffusion -- Why we embrace novelties : conditions that foster institutional fads -- The fad cycle : emerging -- The fad cycle : surging -- The fad cycle : purging -- Fad dynamics -- Becoming fad-proof
Fußnote :Joel Best explores the range of institutional fads, analyses the features of our culture that foster them, and identifies the major stages of the fad cycle: emerging, surging, and purging. He examines the causes and consequences of fads and suggests ways of fad-proofing our institutions
Sprache:eng
Weitere Schlagwörter :Gesellschaft; Social institutions; Fads; Social aspects; Diffusion of innovations

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