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Erase everything and start over!; PVRs, blogs, and Word of mouth : the consumer is now in control

B3Kat (1/1)


Erase everything and start over!

On efface tout et on recommence!
PVRs, blogs, and Word of mouth : the consumer is now in control
Verfasser: Delagrave, Pierre
978-1-4356-9864-2; 1-4356-9864-9

 Computerdatei
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Bestand im BVB:
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Fach:
  • Soziologie


Letzte Änderung: 30.10.2015
Titel:Erase everything and start over!
Untertitel:PVRs, blogs, and Word of mouth : the consumer is now in control
URL:http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=258989
URL Erlt Interna:Aggregator
Erläuterung :Volltext
Von:Pierre Delagrave
ISBN:978-1-4356-9864-2
Preis/Einband:electronic bk.
ISBN:1-4356-9864-9
Preis/Einband:electronic bk.
Erscheinungsort:Québec
Verlag:Éditions MultiMondes
Erscheinungsjahr:c2006
Umfang:1 Online-Ressource (xiii, 93 p.)
Fußnote :Includes bibliographical references (p. [89]-90)
Sprache:fre; eng
Weitere Schlagwörter :Nouvelles technologies de l'information et de la communication / Aspect social; Nouvelles technologies de l'information et de la communication / Aspect économique; Marketing sur Internet; Gesellschaft; Communication; Technological innovations; Social aspects; Communication; Technological innovations; Economic aspects; Internet marketing

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