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Gender, branding, and the modern music industry; the social construction of female popular music stars

B3Kat (1/1)


Gender, branding, and the modern music industry

the social construction of female popular music stars
Verfasser: Lieb, Kristin <ca. 2013-> GND link to dataset open/close  GND search link open/close  (DE-588)1033868019
1. publ.
978-0-415-89489-0; 978-0-415-89490-6
Schlagwörter: Popmusikerin GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Soziale Konstruktion GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Marke GND link to dataset open/close  GND search link open/close  ; Musikwirtschaft GND link to dataset open/close  GND search link open/close 

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Externe Links:
  • Inhaltsverzeichnis

Fach:
  • Soziologie
  • Musikwissenschaft


Letzte Änderung: 11.09.2014
Titel:Gender, branding, and the modern music industry
Untertitel:the social construction of female popular music stars
URL:http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=02590274...
Erläuterung :Inhaltsverzeichnis
Von:Kristin J. Lieb
ISBN:978-0-415-89489-0
Preis/Einband:(hardback)
ISBN:978-0-415-89490-6
Preis/Einband:(pbk.)
Erscheinungsort:New York, NY [u.a.]
Verlag:Routledge
Erscheinungsjahr:2013
Ausgabe:1. publ.
Umfang:XXIII, 194 S.
Fußnote :Includes bibliographical references ( p. 175-184) and index
Sprache:eng
RVK-Notation:LR 56610
RVK-Notation:LS 48015
RVK-Notation:LS 48070
RVK-Notation:MS 8020
Andere Ausgabe:Erscheint auch als
_Bemerkung:Online-Ausgabe
_ISBN:978-0-203-07178-6
Thema (Schlagwort):Popmusikerin; Soziale Konstruktion; Marke; Musikwirtschaft
Weitere Schlagwörter :Women musicians; Women in music; Feminism and music; Popular music / History and criticism

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